Om oss
Hur kom du på idén att starta 08 Vi gör det med Stil?
Jag har alltid varit passionerad för både omsorg och rent hem. Då kom jag på idén med Clean Paketen som har en unik grund till varför jag startade företaget.
Jag har själv drömt om att komma hem efter en stressig dag och möta hemmet med ren lyxkänsla och att ha färdigbäddade sängar, slängda sopor, ordning i hallen och varför inte fräscha blommor på bordet. Det var något som jag själv ville ha och jag ville göra någonting åt saken. Här är jag, tog steget i tro!
Kika gärna in mer på vår hemsida. Vi har även en länk till bokadirekt.se där du kan boka in ditt städtillfälle som passar just dig eller din familj.
Vi samarbetar även med Interflora.
Jag hoppas att ni blir nöjda med vår service! Ha en fortsatt trevlig dag!
Helena Grönfors grundare och Vd för företaget.
Medarbetare
Vi tror på ett renare och vackrare Stockholm tillsammans!
Jag vill presentera mina trofasta medarbetare som lyfter företaget med excellens och kvalité!
Gisela Andersson och Gloria Sadek och många fler vill tjäna Stockholm med den absoluta bästa servicen inom lokalvård och flyttjänst.
Vårt fokus är att få Stockholms nöjdaste kunder och att göra det riktigt snyggt i Storstockholm.
Vår absoluta favoritplats är i innerstan, där våra fasta kunder har fått ett förtroende för oss som gör att vi bara vill utveckla oss mer.
Vi bygger vårt företag på att ge dig en lyxigare vardag med stil.
Vi erbjuder klassisk städning i hem och företag utförd i toppklass med 100% nöjd kundgaranti. Vi är lyhörda för vilka behov ni har då vi vill kunna erbjuda den städtjänst som passar dig bäst.
Ring oss gärna för mer information på 076-945 03 22
Stockholm i vårt hjärta!
Verksamhet
08 Vi gör det med Stil är en välrenommerad städfirma med många års erfarenhet inom städbranschen. Vår högsta prioritet är att leverera tjänster av hög kvalitet och standard. Som ett mindre företag baserat i Kista, betjänar vi kunder i hela Stockholm med stor expertis inom olika städtjänster. För mer information, se vår tjänstemeny.
Kundfokus
Det är av yttersta vikt för oss att identifiera och dokumentera våra kunders behov och krav.
Denna process inkluderar en noggrann kontraktsgenomgång och orderbekräftelse för att säkerställa att alla kundkrav är uppfyllda.
Välkommen att kontakta oss redan idag för en kundanpassad upplevelse!
Vår utrustning
Vi använder miljövänliga rengöringsmetoder med effektiva trasor och moppar som tvättas efter varje användning, för att förhindra illaluktande utrustning. All vår utrustning tvättas vid höga temperaturer för att säkerställa optimal renhet och hygien.
Intyg
Vi är stolta över att ha erhållit flera branschintyg som bekräftar vår expertis och trovärdighet inom städning och miljöskydd. Detaljerad information om våra intyg finns tillgänglig vid förfrågan.
Miljöpolicy
08 Vi gör det med Stil strävar efter att erbjuda säkra och miljöanpassade tjänster. Vår miljöpolicy omfattar aktivt miljöarbete i alla delar av verksamheten, med engagemang från alla medarbetare. Vi arbetar ständigt med att förbättra miljön och integrerar miljöfrågor i vår dagliga verksamhet.
Våra övergripande miljömål är att bli förknippade med aktivt och effektivt miljöarbete.
För detaljerade miljömål rörande kvalitet och miljö, kontakta oss direkt.
Kvalitetspolicy
Kvalitet är en central del av vår affärsfilosofi. Vi ser varje uppdrag som en potentiell referens för framtida kunder och använder erkända städmetoder som uppfyller alla relevanta författningskrav. Vårt erfarna team säkerställer professionellt utförande genom egenkontroller och slutkontroller.
Kvalitetsmål
Vi fastställer övergripande kvalitetsmål för hela vår verksamhet, samt detaljerade mål för varje enskild process eller funktion. Vårt primära mål är ökad kundtillfredsställelse, vilket vi uppnår genom noggrann uppföljning av kundfeedback på avslutade projekt.
Försäkring
Alla våra anställda är försäkrade för att ge dig trygghet när du använder våra tjänster.
Sekretess
Vi behandlar varje uppdrag med högsta sekretess. Våra medarbetare har undertecknat sekretessförbindelser och är bundna till tystnadsplikt.
Nycklar
Vi hanterar alla nycklar, koder och personuppgifter med största försiktighet. Denna information lämnas aldrig ut till tredje part.
Avvikelser & Reklamation
Eventuella fel eller avvikelser ska rapporteras inom skälig tid för åtgärd inom 12 timmar. Vid misslyckad rättelse erbjuder vi prisavdrag. Vi dokumenterar och diskuterar alla avvikelser med kunden för att säkerställa nöjdhet.